Poskrbimo za vaše zdravje







Aktualne teme

Glasba ima na posameznika številne dobre učinke. Bolnik z demenco izgu... >>
Skoraj 65 let tradicije, preko 460 izdelkov v več kot 50 državah svet... >>
Nahajate se: Vračilo blaga

Ali lahko blago vrnem?

Napake, zamenjava, vrnitev izdelkov

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

Zaradi svoje narave večina izdelkov, naročenih preko portala Spletna lekarna, ni primernih za vračilo skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke ponudnik pa jih brezplačno nadomesti z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Lekarno Dravlje v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Lekarna Dravlje ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Lekarna Dravlje ne odgovarja za eventuelne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Lekarni Dravlje omogočiti, da stvar pregleda. Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-tega v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.